نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

کوره زغال صنعتی آرکیو

کوره زغال صنعتی آرکیو با ظرفیت های مختلف برای راه اندازی خط تولید زغال می‌ توانند مورد استفاده قرار گیرند. کوره‌ های تولید زغال صنعتی این روزها به واسطه زمان پخت کمتر نسبت به کوره‌ های سنتی و عدم انتشار دود و آلایندگی به میزان قابل توجهی مد نظر قرار گرفته‌ اند. علاوه بر این انواع کوره صنعتی زغال با طراحی خاصی که دارند، تمام پخت زغال را طی فرآیند اتوماتیک می‌ توانند انجام دهند. در عین حال شرکت آرتا زغال با طراحی مدل‌ های مختلفی از کوره‌ های زغال صنعتی آرکیو تلاش کرده است و نیازهای شما را در این زمینه پاسخ دهد.

بسته به نیازی که دارید، می‌ توانید انواع کوره زغال صنعتی آرکیو را با ظرفیت‌ های مختلف خریداری نمایید. هر کدام از این کوره‌ های زغال صنعتی دارای ویژگی‌ های خاص بوده و می‌ توانند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی زغال و بلیطت را تولید کنند.

قیمت کوره زغال صنعتی آرکیو با توجه به نوع دستگاه و ظرفیت آن مشخص می‌ شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

ویژگی‌ های کوره زغال صنعتی آرکیو

مهندسین شرکت آرتا زغال تلاش کرده‌ اند که برای طراحی و ساخت کوره‌ های زغال صنعتی از جدیدترین فناوری‌ ها استفاده نمایند. کوره‌ هایی که توسط مجموعه ما تحت عنوان سری آرکیو تولید می‌ شوند دارای راندمان بالایی هستند. علاوه بر این استحکام بالای کوره‌ های صنعتی آرکیو نیز به شما اطمینان می‌ دهد که دستگاهی با طول عمر بالا در اختیار خواهید داشت. ما تلاش کرده‌ ایم که از عایق‌ بندی‌ های مخصوص برای تولید انواع کوره زغال صنعتی آرکیو استفاده کنیم. بسته به نیازی که دارید از کوره‌ های با ظرفیت کم تا کوره‌ های بزرگ و با ظرفیت ۳۰ تن می‌ توان استفاده نمود.

از دیگر ویژگی‌ های انواع کوره زغال صنعتی آرکیو می‌ توان به طراحی خاص آن و باز کردن آسان درب این دستگاه‌ ها اشاره کرد. این کوره‌ ها دریچه‌ های فشار شکن داشته و با سیستم کاملا اتوماتیک، کاری آسان جهت تولید زغال پیش روی شما قرار می‌ دهند.

کوره زغال صنعتی چیست؟

برای تولید زغال می‌ توان از کوره‌ های صنعتی و سنتی استفاده کرد. شرکت‌ های مختلف انواع کوره‌ های صنعتی زغال را بسته به نیاز مشتری در مدل‌ های گوناگون تولید می‌ کنند. برخی از کوره‌ های زغال صنعتی به شکلی طراحی می‌ شوند که قادر به تولید چند نوع زغال هستند. تقریبا تمام شرکت‌ های مختلف تلاش می‌ کنند که به صورت تمام اتوماتیک کوره‌ های صنعتی را تولید کنند. علاوه بر این سرعت کار کوره‌ های صنعتی بسیار بالا بوده و می‌ توان در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی زغال را تولید نمود.

برخلاف کوره‌ های سنتی، کوره زغال صنعتی برای انسان هیچگونه خطر جانی ندارد. طراحی اصولی و پیشرفته این دستگاه‌ ها سبب شده است که احتمال بروز آسیب‌ های مختلف مانند ناراحتی ریه برای افراد از بین برود. برای تولید زغال با استفاده از انواع کوره زغال سازی صنعتی نیاز به چوب و همچنین ضایعاتی مانند خاک زغال خواهید داشت.

بهترین کوره زغال صنعتی آرکیو

برای انتخاب و خرید بهترین کوره زغال صنعتی آرکیو ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر قصد راه‌ اندازی کسب و کاری کوچک را دارید، مجموعه آرتا زغال یک کوره زغال صنعتی با ظرفیت کم و تحت عنوان مدل آرکیو در اختیار شما قرار می‌ دهد. این کوره با ظرفیت ۲ تن قادر به تولید زغال کبابی، بریکت و زغال مرکبات است. از دیگر امکانات این کوره می‌ توان به بهره‌ گیری از دریچه‌ های فشار شکن و سیستم تصفیه دود و بو اشاره نمود.

برای راه‌ اندازی کسب و کاری گسترده و همچنین بالا بردن حجم تولید زغال می‌ توانید به سراغ سایر دستگاه‌ ها بروید. بهترین کوره زغال صنعتی آرکیو برای افرادی که قصد دارند به صورت گسترده فعالیت خود را در این بستر انجام دهند، مدل 30 تنی آن خواهد بود. این دستگاه با قابلیت تولید زغال کبابی و بریکت در اختیار مصرف کننده قرار می‌ گیرد. برای استفاده از این دستگاه نیاز به سوخت گاز یا گازوئیل خواهید داشت.

قیمت انواع کوره زغال صنعتی آرکیو

قیمت کوره زغال صنعتی آرکیو بر اساس حجم تولید و ظرفیت آن مشخص می‌ شود. اطمینان داشته باشید که انواع کوره‌ های آرکیو توسط مجموعه آرتا زغال تحت جدیدترین استانداردها تولید شده و با راندمان بالا در اختیار شما قرار می‌ گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کوره صنعتی زغال آرکیو می‌ توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

خرید کوره صنعتی زغال آرکیو

فروش کوره صنعتی زغال آرکیو توسط شرکت آرتا زغال شرایطی فراهم کرده است که به راحتی بتوانید تجهیزات مورد نیاز خود را برای راه اندازی خط تولید زغال در اختیار داشته باشید. ما با ارسال انواع تجهیزات به نقاط مختلف کشور پشتیبانی، نصب و راه‌ اندازی خط تولید زغال تلاش کرده‌ ایم که پاسخگوی سرمایه‌ گذاران در این حوزه باشیم.

مشخصات کوره زغال آرکیو

این کوره یکی از بروزترین کوره صنعتی در بازار می باشد که توسط مهندسین شرکت آرتا زغال طراحی شده است که از ظرفیت 1 الی 30 تن چوب ساخته می شود و این کوره چند منظوره بوده جهت پخت انواع زغال کبابی و مرکبات و بریکت و غیره می باشد.

  • داشتن تابلو برق فوق هوشمند PLC با  81 برنامه پخت که با نصب اپلیکیشن در مبایل هوشمندتان دسترسی کامل به کوره دارید.
  • دیگر ویژگی این کوره صنعتی آرکیو آرتا زغال که می توان به قفسه بندی بودن همراه با قرقره برقی برای راحتی کار که تعبیه شده است .
  • هیچگونه آسیب از کف کوره به خاطر  داشتن سیستم کف گرمایشی (بویلری) در کف کوره وجود نخواهد داشت.
  • و دیگر ویژگی عملکرد 100 درصد پخت کامل حتی بدون خامی و شکستنی و گازگیری می باشد.
  • دارای درب آسان باز شو برای راحتی باز و بسته کردن درب می باشد.
  • دارای سیستم سرکه گیری پیشرفته و سیستم تصویه دود و بو دو فیلتره می باشد.
  • دارای کانال کشی و لوله کشی های داخلی برای انتقال سریعتر و یکنواخت گرماحتی لا به لای چوب ها می باشد.
  • دارای عایق بندی کامل صنعتی دابل برای جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد.
  • دارای تخلیه اضطراری فشارشکن در فشار بالای پله کانی و لحظه ای(کسر از ثانیه) می باشد.
  • دارای وجود باکس های استیل آلیاژی ضد حرارت جهت انتقال حرارت دهی و ذخیره حرارت و استفاده آن در زمان خاموش بودن مشعل ها می باشد.
  • دارای سوپاپ اطمینان جهت در صورت گرفتگی لوله و دود کش در وسط تولید برای خروجی دوم می باشد.
  • تمامی رنگ بدنه از نوع رنگ الکترواستاتیک ( رنگ کوره ای) بوده و به دلخواه مشتری می باشد.
  • مشعل گاز سوز یا گازوئیل سوز مارک ایران رادایاتور به سفارش مشتری می باشد.
  • کوره زغال صنعتی مدل آرکیو شرکت آرتا زغال قابل حمل و نقل و جابه جایی مجدد است.