کوره زغال کربن اکتیو ( کوره دوار)

معرفی کوره زغال کربن اکتیو ( کوره دوار)

گروه تولیدی صنعتی آرتا زغال طراح و سازنده کوره دوار پیرولیز کربن اکتیو در ظرفیت 2  و 4 می باشد.کوره دوار پیرولیز کربن اکتیو  (active carbon) جهت تولید کربن فعال با استفاده از مواد سلولوزی نظیر پوست گردو و پوست نارگیل و پوست بادام و پوست فندق و پوست پسته و زغال سنگ استفاده می شود.
برای تولید کربن فعال . اعمال حرارت غیر مستقیم و پیرولیز مواد سلولوزی باعث شکستن پیوند شیمیایی مولکول های غیر عالی و ایجاد یک ماده سیاه رنگ می شود که در مرحله بعد با فعال سازی بخار آب یا کربن دی اکسید یا فعال سازی شیمیایی تبدیل به کربن فعال و قابل عرضه به بازار می شود.
در کوره دوار پیرولیز کربن اکتیو شرکت آرتا زغال شاسی کشی از قوطی سنگین و از ورق سیاه ضخامت بالا و آتشخوار استفاده می گردد.همچنین از گریبکس کتابی و الکتروموتور موتوژن و از یاتاقان و بلبرینگ ژاپنی SM 512  استفاده می گردد.

  • عایق بندی کوره دوار پیرولیز کربن اکتیو شرکت آرتا زغال آجر نسوز شاموتی درجه یک که برای جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد استفاده می شود.
  • سیستم گرداننده کوره دوار پیرولیز کربن اکتیو شرکت آرتا زغال دو عدد رینگ 5/8 سانتی متری به همراه چرخنده پینیون و از غلتک و استوپر با آلیاژ CK 45  استفاده شده است.
  • مشعل گاز سوز یا گازوئیل سوز مارک ایران رادایاتور به سفارش مشتری می باشد.
  • کوره دوار پیرولیز کربن اکتیو شرکت آرتا زغال قابل حمل و نقل و جابه جایی مجدد است.
سبد خرید